vrijdag 1 mei 2015

Niks meer vernomen...

Sinds Bram plotseling weg is gegaan hier, hebben wij als familie.."zijn neefje en nichtje" waar hij het de twee maanden dat hij hier woonde fijn bij heeft gehad niets meer vernomen van Bram. Hij woont nog steeds in de opvang, en Moeder die ondanks dat ze 100% gezag heeft weet net zoveel als wij weten.

Vader "mijn broer dus" heeft volgens mij zwaar staan liegen in de rechtszaal..hij zou namelijk een week erna een huis krijgen?
Het lijkt er steeds meer op als je het spel van jeugdzorg op niveau wilt meespelen dat je gewoon keihard moet liegen!
Waarom is Bram niet te bereiken via zijn mobiele nummer? waarom heeft hij geen berichtje gestuurd na de felicitatie voor zijn verjaardag?

Ik weet de antwoorden natuurlijk al, alleen is die doos die Bram zijn "zaak" deed/doet bij jeugdzorg teveel met andere dingen bezig.
In het belang van het kind....?
In het begin dat Bram hier bij ons kwam wonen durfde hij niet op de foto, dat is natuurlijk terug te leiden naar het vluchten met vader de afgelopen 4 jaar..

Geen sporen achterlaten, en zeker niet op foto's. Ik heb ze hier! elke daarvoor goed opgeleide jeugdbeschermer zou zich 100 x achter zijn/haar oren krabben bij het zien van de foto's...bij het horen van de verhalen en signalen...
Maar nee, de "dame" jeugdbescherming Gelderland niet hoor...Oh ja?? goh wat raar...
Ik heb daar niet voor geleerd...Ik werk niet bij jeugdbescherming, maar ik luister en observeer...zouden ze bij jeugdbescherming ook wat vaker moeten doen! Dat zou zoveel kinderleed schelen.

Bram een kind?

een schrikachtig kind wat bij elk geluid buiten in elkaar kromp, elke auto die voor de deur stopte zag als een vijand die elk moment het huis zou overnemen..
Een kind in het ritme van een criminele vrouwenmishandelaar! zijn vader.
En wij als familie weten ook dondersgoed waarom vader de wereld van Bram zo klein laat zijn...."Bram heeft alleen vader"
~Vader heeft bram immers jaren verteld dat de rest van de familie zo slecht is....
~Vader heeft Bram immers verteld dat de rest van de familie niet van Bram zou houden en daarom niet naar hem omkeken....
~Vader is er zelfs niet voor teruggeschrokken om Bram wijs te maken dat zijn moeder een kind van een andere man zou hebben en Bram daarom niet meer wilde...

De jeugdbeschermer was op de hoogte van mijn opgenomen gesprekken via mijn mobiel, en ja dat heb ik zelfs op band staan!
***** We handelen in Bram zijn belang
Ik: Waar ben jij nou mee bezig!! je weet hoe gemanipuleerd hij is! Je weet dat ik alle telefoongesprekken opneem! je hebt het bewijs hier!
*****Ja dat weet ik dat je alles opneemt...

Fijne mevrouw van Jeugdbescherming Gelderland! Ik geef niet op!! Ik laat Bram niet naar de haaien gaan! Bram mag niet eindigen als zijn Vader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten