donderdag 19 februari 2015

Terug bij af..."Jeugdbescherming" Waar?

Machteloos staar ik naar mijn toetsenbord...hoe zal ik beginnen...waar zal ik beginnen...
De laatste dagen zijn in een stroomversnelling gegaan.
Ongeloof wisselt af met onmacht en boosheid..
Waar gaan we in dit land naar toe...


We verzuipen allemaal in de regels, en de grootste slachtoffers zijn juist diegene die we willen beschermen.
Onze kinderen en ouderen!

Na het leuke weekend bij de moeder van Bram, vertelde Moeder enthousiast aan de GV die in Utrecht zat te wachten tot Bram terug kwam van zijn uitje met Vader "onbegeleid"!
De GV was not amused! ze had in de auto terug een gesprek met Bram gehad en hij had het wel leuk gevonden begreep niet waarom hij niet bij zijn vader mocht slapen.
Nou had mijn broer een hoger beroep lopen tegen de UHP en we waren er allemaal van overtuigd dat hij dat nooit kon winnen want alle officiƫle instanties hadden immers in hun rapportage gezet dat Bram gevaar liep bij vader...geestelijk.
Dus na het terug brengen van Bram zei de GV, zeg maar tegen Bram je op je kop hebt gehad dat je dit zonder mijn toestemming hebt gedaan.
Om daarna weer kirrend te roepen hoe geweldig blij ze was met ons als pleeggezin, en dat dit de allerbeste plek was voor Bram

Ze werden een beetje nerveus van dat hoger beroep van vader leek het wel....alle beslissingen die genomen moesten worden werden uitgesteld tot NA 18 Februari...
Hoe dichter die datum in de buurt kwam hoe meer ze aan de grillen van vader gingen toegeven.
Zouden ze zich bewust zijn geweest van alle foute beslissingen

24 uur voor het hoger beroep had de GV beslist dat Bram 4 zaterdagen na elkaar onbegeleid bij vader mocht zijn van 12 uur tot 8 uur....
WAT!?!?!?!?!?!
PARDON!?!?!?!
Ik krijg op mijn donder terwijl er bij moeder geen gevaar is
ze een huis heeft en een vaste baan....
en Bram mag van jou naar vader? onbegeleid!?!

Dat schoot verkeerd!! heel verkeerd!! Bij moeder, bij mij en mijn partner....Dit zorgde voor veel teveel onrust in huis.
Ik heb haar verteld als dat onbegeleid samenzijn met vader inderdaad zou gebeuren dat ik per direct mijn handen aftrek van Bram! Ik wil niet mee werken aan zijn ondergang, op geen enkele manier!!
Ze belde nog in een poging mij over te halen...Maar nee..bij mij is klaar ook klaar! dus ga maar een nieuw gezin zoeken voor Bram zei ik met een brok in mijn keel...

Gisteren 18 Februari het hoger beroep...
De advocaat van Moeder heeft een stokje weten te steken voor het onbegeleide bezoek aan vader. Dat was goed begin van de dag, want het was nog veel te vroeg! waarom zou vader niet vluchten?? hij heeft NIETS wat hem hier zou kunnen houden....he le maal niets! de hele familie kotst hem uit...inclusief zijn oudste zoon.
Hij heeft geen uitkering
Geen baan
Geen eigen huis
geen vrienden....hij heeft alleen Bram..
Ik was met mijn oudste zoon aan het bellen toen de zitting bezig was..en hij het gesprek beƫindigde omdat de moeder van Bram huilen de rechtszaal uit kwam. mijn hart stond stil...nee dat kon toch niet??
Hoe kan iemand die zoveel fouten heeft gemaakt met zijn kinderen, die op tv is gezocht voor het ontvoeren van een echtpaar...die een kind 4 jaar heeft ontvoert zonder gezag te hebben over een kind dit hoger beroep winnen??
Advocaat van vader gaf aan dat vader geen geld heeft om te reizen om zijn zoon te zien...ehh kun je wel een kind onderhouden dan?
En als je van onze belastingcenten zakgeld krijgt van de opvang waar je zit kun je dan telefoons en grote tv's kopen..??

Net als alles wat vader doet zal dit wel doordacht zijn en puur uit eigenbelang....Ontlopen van de gevangenisstraf die hem vanuit Spanje boven zijn hoofd hangt...

Bram mocht per 1 Maart weer bij vader wonen!!! Dit kan echt alleen in Nederland!
In de rechtzaal heeft de GV Bram tijdens de zitting bij een vriend van vader achter gelaten, iemand die ze niet kent! iemand die ook in diezelfde opvang zit..Verder zat de GV met Bram alleen maar bij vader terwijl moeder moest toekijken...
Vader heeft de weken vooraf aan dit HB de kans gehad om Bram voor te bereiden, hem precies te vertellen wat hij moest zeggen tegen de rechter...wat een onnozelheid van een GV die pretendeert verstand van dit soort situaties te hebben...
Ik heb de GV gezegd dat ik de verzorging van Bram per onmiddellijk stop! haar gestuntel zal nog veel leed veroorzaken! bij Bram en bij zijn moeder en familie...
Ze heeft in deze zaak heel goed bewezen dat je in haar vak met eerlijkheid niet ver komt, want alles maar dan ook alles wat vader in de rechtszaal heeft gezegd is gelogen en niet gecheckt...niet door jeugdbescherming en niet door het gerecht...Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta als Bram weer voor een hele poos verdwijnt naar het buitenland om daar te lopen zwerven, want dan gaan alle registers open!  wat zal die beerput stinken....als het te laat is zullen ze weten dat ze een heleboel fouten hebben gemaakt in het geval van Bram....maar dan is het zoals in heel veel andere zaken die ze verkloot hebben natuurlijk te laat!

Wordt vervolgt!
xx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten