vrijdag 17 april 2015

Vormfout........

Er blijkt een vormfout te zijn gemaakt in het begin in de zaak van Bram....De rechter die OTS uitsprak had dat niet mogen doen omdat de indicatie nog niet aanwezig was..

Daardoor woont bram dus alweer even bij zijn vader, die overigens is aangeklaagd door zijn vorige vriendin....Dit gaat niet een staartje krijgen maar een MEGA staart!
Er moest ook wel iets niet kloppen als het AMK en BJZ ineens 700 Graden omdraaien in hun mening over vader van Bram....
Als ze heel nerveus worden en alles naar vaders hand draaien....

Vormfout...hoe vaak horen we dat niet....Nou fout is het zeker! In het belang van het kind? Zeker niet! en al denkt Bram op dit moment van wel.
Maar als kinderen in de situatie als Bram zelf konden beslissen wat goed of slacht zou zijn voor ze, hadden we die hele jeugdbescherming niet nodig toch?
Dan zaten er heel veel kinderen in een gevaarlijke thuissituatie!

Nee op het moment dat het de jeugdbescherming uitkomt kunnen en mogen kinderen beslissen wat ze willen...
Op mijn netvlies branden nog alle filmpjes van kindjes die gillend, huilend, en overstuur door politie op last van jeugdbescherming uit hun thuissituatie worden verwijderd.

Ik heb de aangifte tegen vader van Bram gelezen....die is niet misselijk, dus zal het uiteindelijk NIET in Brams belang zijn dat hij weer bij vader woont..

En de moeder van Bram? Die moet zelf aan de GV vragen hoe het gaat met Bram.
wat Bram zijn nieuwe telefoonnummer is, want nadat moeder hem had gefeliciteerd met zijn verjaardag heeft Bram een ander nummer.
Ook ik krijg geen contact meer met Bram. Niks noppes nada.
Mijn broer zal wel gedacht hebben...Bram zijn wereldje MOET klein blijven...Ik Ik Ik !
Voor nu lukt je dat broer, de tijden zullen keren! let maar op!

Nu lees ik dat de kinderombudsman klaagt dat de gemeentes hun zaken niet voor elkaar hebben. DAT valt me nou zo vreselijk tegen van deze man! de gemeente is overvallen door het jarenlange geknoei van jeugdzorg medewerkers! Volgens mij zitten de gemeentes met hun handen in hun haar! Jeugdzorg blundert al jaren, en de gemeentes mogen het opknappen.
 De beschikking van de rechtzaak van 3 Maart is binnen! snel lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten